سرخط خبرها

حضور «کمال تبریزی»، «همایون اسعدیان» و «امیرشهاب رضویان» در اردوی فیلمسازی مشهد اتفاق خوبی است

  • کد خبر: ۱۵۰۸۴۴
  • ۲۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۸
حضور  «کمال تبریزی»، «همایون اسعدیان» و «امیرشهاب رضویان» در اردوی
فیلمسازی مشهد اتفاق خوبی است
به گفته مدیر انجمن سینمای جوانان ایران- دفتر مشهد، در چهارمین اردوی فیلمسازی کشور در مشهد از «کمال تبریزی»، «همایون اسعدیان» و «امیرشهاب رضویان» به عنوان اساتید این اردو، دعوت به عمل آمده است.

به گزارش شهرآرانیوز، چهارمین دوره اردوی فیلم‌سازی انجمن سینمای جوانان کشور، از ۲۸ بهمن ماه در مشهد آغاز شده و تا ۶ اسفندماه نیز ادامه دارد. این اردو با همکاری انجمن سینمای جوان ایران، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی و موسسه فرهنگی شهرآرا برگزار شده است که با هدف کوتاه کردن فاصله آموزش هنرجویان تا تولید و در سه ژانر «فانتزی»، «کمدی» و «ملودرام» طراحی شده است.

«سید وحید سید حسینی» مدیر انجمن سینمای جوانان ایران- دفتر مشهد درباره برگزاری این اردو می گوید: برای برگزاری چهارمین اردوی فیلمسازی کشور، از اساتید برجسته و ویژه ای دعوت به عمل آمده است. به گونه ای که «کمال تبریزی» در موضوع فیلمسازی کمدی، «همایون اسعدیان» در موضوع فیلمسازی ملودرام و «امیرشهاب رضویان» در موضوع فیلمسازی فانتزی در این اردو حضور دارند.

وی می افزاید: بر اساس توافقات صورت گرفته برای برگزاری این اردو، قرار بر آن است که تولیداتی که در مشهد قرار است صورت بگیرد، رنگ و بویی از بوم مشهد داشته باشد و سه فیلم با همین فضا تولید شود. اعضای حاضر در اردو، طرح ها و ایده هایی را در حضور اساتید مطرح کردند و طی ۲ روز آینده، قرار است از بین آنها، فیلمنامه یک طرح تکمیل شود.

حسینی درباره اقدامات انجمن سینمای جوانان ایران- دفتر مشهد نیز می گوید: همواره تلاش کرده ایم انجمن سینمای جوانان ایران- دفتر مشهد نیز همچنان جایگاه ویژه خود را در سطح کشور داشته باشد. ما توانسته ایم در مشهد، دوره های فیلمسازی و دوره های تک درس خوبی برگزار کنیم. علاوه بر این طی مدت اخیر، دوستان شهرداری و موسسه فرهنگی شهرآرا به گونه ای به ما کمک کرده اند و پس از چندین سال، نقش این کمک ها را در برگزاری اردو و کلاس های آموزشی و پاتوق ها و جشنواره ها حس می کنیم و این، اتفاق خوبی است که در این مدت رقم خورده است.

گزارش خطا
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->